dinsdag 14 december 2010

Sarah Kay


Deze kaart had ik ook een tijdje geleden gemaakt, ik was vanmiddag zo aan het stressen omdat ik perse nog een paar kerstkaarten wilde maken en ik wilde nog een kaart op mijn blog zetten. Uiteraard lukt het dan helemaal niet. Al wat ik aan het maken was vond ik niet mooi.
Tenslotte heb ik alles aan de kant geschoven en een oude kaart gepakt en dus bij deze;


Papier is van een Regency Papermania blok
Stempel van Sarah Kay, gekleurd met derwent potloden
Creamotion rand pons en EK takjes pons
verder hortensia blaadjes, roosjes, kant en lint
alle randen zijn bewerkt met distress inkt


Groetjes en een fijne avond, Marlies



6 opmerkingen:

Gretha zei

Gelukkig is deze kaart wel heel goed gelukt, prachtig papier gebruikt, ik ben dol op rozen.
Alle kleuren passen perfekt bijelkaar.
Groetjes Gretha

Thea zei

Dit is een prachtig kaartje Marlies! Bij mij verdwijnt er ook regelmatig iets als het me niet naar de zin is hoor.

Groetjes Thea

Thea zei

Hoi Marlies, wat grappig ook mijn man heet Jan...
Wat een lief berichtje heb je achtergelaten op mijn blog...en inderdaat valt het niet altijd mee om alles te doen, tenslotte hebben we ook nog kinderen en een huishouden en werk ik ook nog één dag bij een baas, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik het niet allemaal alleen doe, mijn man Jan doet ook erg veel, hij runt mijn winkeltje zodat ik zoveel mogelijk creatief kan zijn. En over creatief gesproken ik vind je kaartjes super en dat er af en toe één niet lukt ach dat hebben we allemaal wel eens.

Groetjes Thea

Vintage cards and more zei

Superkaart Marlies, enne ik herken de kerstkaarten stress, had ze gisteren allemaal geschreven was ik de kerstzegels weer kwijt!!! uiteindelijk oude van vorig jaar gevonden en die er maar opgeplakt, nu nog hopen dat de TNT ze bezorgt dit jaar ;-) Groetjes Sonja.

arjette zei

Hoi hoi,

gelijk maar effe terug komen neuzen.... wat staan er een mooie kaartjes op je blog!!!! Dus ben ik bij jou ook volger geworden, leuk hoor, ik hou je in de gaten!! Haha!!

gr. arjett.

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Hoi Marlies,

Via via zeg je,grappig zou wel willen weten wie haha.
Prachrige kaart heb je hier,en dat gesrtess ppff kunnen we dat allemaal niet een beetje nu na al die stapels kerstkaarten.
Ik ga je volgen hoor,je maakt heerlijke vintage craeties,daar hou ik wel van,

Lieve groetjes
son