dinsdag 15 februari 2011

Dreaming of summer days


Ik weet nog steeds niet wat ik van deze kaart vind, ik ben niet ontevreden maar om nou te zeggen dat ik het prachtig vind... Ik heb het gemaakt voor een paar challenges met iets verschillende thema's en dat vond ik achteraf best lastig en op een of andere manier lukte het niet om wat ik in mijn hoofd had werkelijkheid te maken en het zijn niet mijn gebruikelijke kleuren vandaar dat ik misschien niet tevreden ben.
Ik heb er bloemen op gedaan, weer afgehaald, meer glitters op de bloemen gedaan, dat was helemaal niks, dus weer eraf,  lint erop en weer eraf, takjes erop en eraf, ik werd er helemaal simpel van....
Mijn dochter vindt het echter wel heel mooi dus ik heb het gewoon zo gelaten en ben er verder vanaf gebleven.

Het papier is van graphic 45, stempel is gekleurd met derwent potloden, tekst stempel is van LOTV.
Magnolia swirl, MS hekjes pons, rondje en geschulpt rondje en verder de gebruikelijke versieringen.

Challenges
stamp with fun       sketch
Sketchy colors      kleuren perzik, groen en goud
totally tilda.           Tilda in de tuin of iets wat met tuin te maken heeft.
papertakeweekly   glitters 


Iedereen weer heel erg bedankt voor jullie reacties op mijn vorige kaart.

Liefs, Marlies




29 opmerkingen:

Sieta zei

Zo, wat is hier mis mee?, helemaal niks dacht ik zo. Hij is prachtig geworden, maar je hebt het jezelf misschien wel extra moeilijk gemaakt door een kaart voor verschillende challenges te maken en ook nog in een kleur die eigenlijk jouw kleur niet is.
Succes met de challenges.
Lieve groetjes Sieta

Martha zei

Er is niets mis met deze kaart. Het is prachtig geworden!!
Maar ik herken het wel :) Kan soms een hele poos bezig zijn met een kaart en dan opeens heel ander papier gaan gebruiken en andere bloemen.
Maar deze kaart is heerlijk zomers!
Groetjes,
Martha

Tinie zei

Ik vind dat er helemaal niets mis mee is, maar voor jezelf voelt het misschien dat je iets mist, hij is prachtig van kleur met hele mooie details!!! Super kaart!

Groetjes Tinie

*mieke* zei

Niet zo streng zijn voor jezelf... Hij is helemaal af...niet te veel niet te weinig...precies goed en erg mooi!
Groetjes...Mieke

Anoniem zei

hahahaha marlies in de bocht.... ik vind hem echt supermooi geworden echt hele gave kleuren ook!

groetjes ilonka

Mandy's Magnolia cards zei

nou hij is echt hartstikke leuk geworden hoor Marlies! ik geef een candy weg zou je het leuk vinden om hier ook aan mee te doen??
groetjes, Mandy

Thea zei

Prachtige kaart Marlies, en dat hebben we allemaal wel eens hoor dat het niet is geworden wat je wilt.
Bedankt voor je reactie op mijn Cuddly Buddly kaart!

Groetjes Thea

LivArtNow zei

Aaaaw, how pretty!! Love the colours and the sweet stamp :)
Linda

arjette zei

Hoi hoi,

nou, ik zou niet weten wat hier aan mankeert hoor, is toch een prachtig kaartje?? Maar ja, het kan natuurlijk zijn dat je niet helemaal tevreden bent.... heb ik ook wel eens.... maar ik (en met mij meerderde lees ik hierboven..haha) vind het wel een héél mooi kaartje hoor!!

groetjes Arjette.

Trisha zei

A lovely creation! Love the peach toned papers- so pretty! Thanks for playing at Totally Tilda! xox Trisha

Mandy's Magnolia cards zei

wat leuk dat je mee wil doen aan mijn candy!
mail mij even dan stuur ik mijn gegevens.
groetjes, Mandy

Jitske zei

Nou, ik weet wel wat ike r van vindt hoor, ik vind hem schitterend ,
Groetjes Jitske

Lia zei

Nou ik vind hem schitterend hoor, mooie kleuren en papier gebruikt, super.

groetjes Lia

Anoniem zei

Ik ben het eens met de andere bloggers, ik zie er niets mis aan, het is gewoon een prachtige kaart !
grtjes
Christa

debby4000 zei

Fabulous, adorable card Marlies.
luv
Debby

maddy hill zei

so very pretty !
thanks for joining us at papertake weekly !
love
maddy x

Sanne zei

Hoi Marlies,

Bedankt voor je berichtje! Ik heb meteen maar even op jouw blog rondgeneusd! Je maakt leuke dingen, zeg! Ben meteen volger geworden, want ik ga zeker nog vaker terug komen!

Liefs Sanne

Anoniem zei

Beautiful card Marlies; I think we're all dreaming of summer! Thank you for playing along with us at Papertake Weekly this week. x

Claudia Rosa ~ Pretty Pressings zei

I love your card it’s so beautiful and your coloring is very, very pretty Marlies, how sweet is this sentiment along with this peach tilda????

Claudia

Riet zei

Wat een prachtige kaart Marlies,lief die stempel,zo mooi ingekleurd.
Heel mooi papier.

Liefs Riet.

Deborah zei

Ik vind het wel een heel mooi kaartje hoor, Marlies. Het is ontzettend frustrerend he als niets wil lukken. Ik heb dat ook soms. Niets lijkt dan te passen...
Zeker meer dan geslaagd hoor!!
Groetjes Deborah

Kaatje zei

wow,wat een mooie kaart!

groetjes,
Annika

Annemarie en Merit zei

Ik vind de kaart zo mooi hij is in mijn ogen echt af. Maar daar hebben we allemaal wel eens last van. Je maakt hele leuke dingen we zijn eens even heerlijk aan het rondneuzen geweest op je blog.

gr annemarie en merit

Heather Rogers zei

This is darling! I am ready for warmer weather also. :)
Hugs~

Yvonne zei

Marlies, je lijkt mij wel ben ook niet zo gauw tevreden met mijn eigen werk! Maar snap er niets van hoor, vind je kaartje juist harstikke mooi!
groetjes Yvonne

Marianne zei

Your card is so beautiful, and I`m dreaming of summer days too:)
Thank you so much for joining Sketshy Colors this week, and lots of luck!
Hugs, Marianne:)

The Crafty Den zei

What a beautiful card. The image and papers are just wonderful. Thanks for sharing with us at stamp with fun challenge this week. Hugs, Denise x

Andrea zei

Wonderful card - love all of it! Great color and wonderful details. Thanks for joining stamp with fun.
Big hug
Andrea-Emmi41

Fairy Pickles zei

OHHHHH gorgeous! Love the rich earthy colors!


Thanks for joining us at Totally Tilda challenges!

xo!