woensdag 16 juli 2014

Sunshine and Smiles

Toen ik deze stempel van LOTV zag "moest" ik het hebben. Ik vind het zo leuk en perfect voor een zomers kaartje. Vakantie heb ik nog niet maar je krijgt er wel zin in als je haar ziet zitten relaxen in de zon. 

When I saw this LOTV stamp I knew I "had" to have it. I think she is so cute and perfect for a summer card.
It makes me long for my holidays seeing her relaxing in the sun.


Het papier is een oudje/restje van Maya Design. Alle randjes met de hand genaaid.
De stempel is van LOTV - Water Lily, gekleurd met distress inkt (refill) en H2O.
Kleuren: tattered rose, spun sugar, vintage photo, walnut stain, bundled sage, forest moss, faded jeans, tumbled glass, pumice stone, black soot en Twinkling H2O Chiffon pink.
De tekst stempel is ook van LOTV.
Gebruikte Mallen: Nestabilities, MD Creatable

The DP is Maja Design. The sewing is done by hand.
The stamp is LOTV - Water Lily, coloured with distress ink (refills) and Twinking H2O.
Used Colours:  tattered rose, spun sugar, vintage photo, walnut stain, bundled sage, peeled paint,  forest moss, faded jeans, tumbled glass, pumice stone, black soot and Twinkling H2O Chiffon pink.
The sentiment is also from LOTV.
Used dies: Nestabilities, MD creatable.

Challenges:
LOTV ideas to inspire - Take Two
Crafty little fairies - Summer fun
Fussy and fancy - All about girls
Dream valley - Summer
Deep ocean - Lots of layers


Bedankt voor alle lieve reacties bij mijn vorige kaart ik hoop dat jullie deze ook leuk vinden.
Thanks for all the lovely comments on my last card. I hope you like this one too.

Een hele fijne dag en voor iedereen die vakantie heeft of nog moet gaan, een hele fijne vakantie!
Have a lovely day and for those on holidays or going soon,  have lots of fun!


Liefs Marlies

34 opmerkingen:

jolanda zei

mooie vrolijke kaart

scrapcreations-judith zei

Wat een schattig lief kaartje met de mooie kleurtjes, ik wordt er helemaal vrolijk van. Groetjes Judith

Unknown zei

Wat een geweldige kaart heb je weer gemaakt, mooi papier en ik vind de kleuren erg mooi. Ook de bloementoefjes zijn geweldig.
Groetjes en een fijne dag, Ageeth

Je@net zei

Wat een prachtige kaart, Marlies!

Neline zei

Wat een super lief en heerlijk zomers kaartje heb je gemaakt!
groetjes
Neline

Scraptastische hobby zei

ik kan me voorstellen dat je dit stempeltje wilde hebben Marlies, wat een mooie!!! En wat he je er weer een prachtig kaartje meegemaakt met een heel hoog lief gehalte en heerlijk zomers! Wij hebben ook nog geen vakantie, maar ik ga wel even in de vakantie modus, vandaag nog even een kaartje plaatsen en dan hou ik ook even blogpauze...even leuke andere dingen doen! Jij ook fijne zomerse dagen en lieve groetjes van Gerie

Marcella zei

Hoi Marlies
Het is zeker een super leuke stempel .
En je hebt hem ook weer zo mooi ingekleurd .
Een geweldige mooie kaart is het weer .
Mooie bloemen toef erop .
En dan ook weer jou mooie stiklijntjes Top hoor .
Een fijne dag
Groetjes Marcella

KarinsArtScrap zei

o deze is weer helemaal geweldig Marlies het is een plaatje.
Gr Karin

Corrie zei

wauwww wat een geweldig mooi kaartje
en dat afdrukje...zo lief

groetjes Corrie

Cobie zei

Wat een super leuke kaart heb je gemaakt Marlies. Succes bij de challenges.

Groetjes Cobie

Ans Gilbert zei

Wat een mooie kaart Marlies,
prachtige stempel en erg mooi kleurwerk, leuk het stikwerk en toppie afgewerkt, liefs Ans

Marjan zei

Het is ook wel een snoesje, een klein elfje in de vijver! Prachtig, lief en schattig kaartje!

corryskaart zei

hoi marlies
wat ziet dit er prachtig en vooral erg lief uit!!vraag mij af of je deze stempels in engeland moet bestellen of zijn ze hier ook te koop?
groetjes corry

Doris knippenenplakken zei

Hoi Marlies,
Wauw idd een leuke stempel.
Mooi ingekleurd ,zeer mooi kaartje !
Groetjes Doris

Marie-Louise zei

Marlies this is absolutely gorgeous.

Unknown zei

Kan me voorstellen dat je deze aan je collectie wilde toevoegen Marlies, het is zo'n dotje! Je hebt haar prachtig ingekleurd, ze is helemaal tot leven gekomen op je mooie kaart! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

ANJA 3D zei

Schitterende kaart, Marlies. Een hele leuke stempel en prachtig ingekleurd. En Prachtige bloemen. Alles past perfect bij elkaar.
Groetjes, Anja

GerJanne zei

Hoi Marlies, tja, soms heb je dat, dat je iets ziet en het gewoon moet hebben. Het is dan ook een heel lief afdrukje.
Ik zie mezelf wel zitten zo, heb net vakantie, sinds 17.00 uur.
De aankleding van de kaart is ook weer heel mooi en zorgvuldig ziet het eruit!
Groetjes,
GerJanne

Maia zei

Ooooo deze is echt schitterend!
Wat een lieve kleuren distress inkt bij elkaar, ik ga ook weer eens proberen of ik zo kan inkleuren hoor, misschien nog wel deze vakantie.
Jammer dat je met deze komende hittegolf nog geen vakantie hebt, hoewel meestal zitten wij dan binnen te niksen bah niks aan zulk heet weer.
De stempel is zo grappig zeker voor de zomer en de klimop stans met mooie bloemen passen er weer perfect bij!
Ik heb weer genoten van je mooie creaties, hou vol waarschijnlijk heb je binnenkort wel vakantie.
Fijne week
Lieve groet Maia

debby4000 zei

Fabulous, adorable card.
luv
Debby

Trudy zei

Mooi Kaartje Marlies!!
groetjes Trudy

Judith zei

Aw just so sweet - a perfect summer scene! - Thank you for playing along with the Crafty little Fairies this month hugs Judith x

Tracy zei

Fantastic layout! Pretty papers and I really like the sentiment design. Beautiful Marlies! Hugs!

Pia S zei

This is adorable, Marlies! Such a sweet summery card with beautiful colors and layout, and wow, do these flowers look gorgeous! You did a great job coloring the image too!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Haha, ik snap dat je dat stempeltje "moest" hebben Marlies. Echt leuk..ook de tekststempel vind ik gaaf en past er mooi bij. O...ik zou nu ook wel zo rond willen dobberen, hihi. De afwerking is natuurlijk weer tiptop...fijn weekend vast.
Lieve groetjes Miranda

thecraftycavalier zei

Such a beautiful card! This is my favourite LOTV stamp and you have coloured her beautifully. Lovely layout too. Thank you for joining us at Crafty Little Fairies. Jayne x

martine zei

Hoi Marlies wat een geweldig mooi kaartje
schattig stempeltje
toppie !!
lieve groetjes martine

Nicola zei

Gorgeous card Marlies, I love this colour combo and the super sweet LOTV image!
Hugs Nicola xxx

Unknown zei

Very pretty, Marlies. Love this stamp. :)
Have a nice day...

MagsB zei

A lovely card, Marlies! The image is so cute, and your colours are so pretty! Thanks for joining in at Dream Valley!

love Mags B x

Wendy Nicola Jackson zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Wendy Nicola Jackson zei

Hehe, totally wrote the wrong thing a moment ago, that's what I get for blogging after a long day! Marlies, your card is beautiful hunny. I love the colours you've chosen, your gorgeous blooms and the fabulous colouring on that sweet LOTV image. Thanks so much for joining in our Dream Valley 'Summer' challenge. We look forward to seeing more of your gorgeous makes. Good luck in the challenge. Hugs, Wends x Dream Valley DT

Helen zei

Beautiful card - love the colours!
Thanks for playing at the Crafty Little Fairies Challenge!
Helen x

Dora zei

schitterend!! echte 'Marlies'kaart! de kleurtjes en je details. zijn weer zo prachtig opelkaar afgestemd.
ben een poos niet geweest, omdat ik dat helaas niet meer kan vanwege internetdownloads. zit nu bij mijn schoonouders achter de computer. zij hebben onbeperkt internet.
vandaar dat ik even langs kom.
even kijken wat je hebt gemaakt.
fijn weekend.
groetjes